Download de speciale gratis app van de Play Store of App Store naar je telefoon. Schakel Bluetooth in op je telefoon en start de gedownloade app. Zoek je Smartwatch in de app en verbind je apparaat.

Ziet mijn telefoon een Smartwatch die niet verbonden is? De app kan geen verbinding maken met de Smartwatch als deze eerder verbonden was met de smartphone. Probeer het apparaat los te koppelen, ga rechtstreeks naar de app en maak vanaf daar verbinding.

OPMERKING: Uitzonderingen zijn Bluetooth smartwatches. Voor deze horloges moet je op twee plaatsen verbinding maken: in de app en rechtstreeks via Bluetooth om alle functies correct te laten werken.

Het horloge werkt ook zonder verbinding met de app, maar sommige functies zijn dan beperkt. Het apparaat meet onder andere de hartslag, het aantal stappen en het aantal verbrande calorieën, maar slaat geen gegevens op. Houd er ook rekening mee dat de meeste smartwatches zo'n verbinding nodig hebben om de tijd en datum in te stellen.

OPMERKING: Sommige smartwatches kunnen de tijd en datum instellen zonder telefoonverbinding. Zie het gedeelte "Productinformatie" voor informatie hierover.

Een oplaadkabel moet in de verpakking zitten; de contactplug is niet inbegrepen. Uitzonderingen zijn de modellen WT1, WE78 en WV19: om deze op te laden moet de polsband worden verwijderd, waaronder zich een punt met een gouden element bevindt dat moet worden aangesloten op de USB-poort.

Gebruik alleen originele laders: Opladers van ongeteste bronnen kunnen het oplaadsysteem beschadigen. Controleer docking stations op stof, vloeistoffen of vaste stoffen in de weg.

De levensduur van de batterij hangt af van de kwaliteit van het gebruik. Frequente metingen en geactiveerde alarmfuncties verkorten de levensduur van het horloge. Je moet het gebruik van GPS of de internetmodus zeker beperken.

Als de retourzending wordt goedgekeurd, krijg je het aankoopbedrag terugbetaald. De terugbetaling zal onmiddellijk plaatsvinden, maar niet later dan 14 dagen na ontvangst van de goederen.

In het geval van een klacht over een gekocht product, behandelen we elke klacht afzonderlijk. Wij verbinden ons ertoe om onmiddellijk te antwoorden, maar niet later dan 30 dagen na ontvangst van het product.

WATCHMARK biedt 24 maanden garantie op het aangekochte product. De garantie dekt het mechanisme en de fabricagefouten.

De garantie dekt niet

  • -de levensduur van de batterij, de wijzers, de wijzerplaat en het zirkonium;
  • -normale slijtage en veroudering (bijvoorbeeld krassen op de lunette, veranderingen in kleur en materiaal van niet-metalen bandjes zoals leer, stof, rubber, afschilferen en verkleuring van galvanische coatings)
  • -schade aan onderdelen van het horloge als gevolg van verkeerd gebruik, nalatigheid of ongelukken (stoten, slagen, splinters, gebroken glas, enz.);
  • verkeerd gebruik en het niet opvolgen van de gebruiksaanwijzing;
  • -natuurlijke slijtage, d.w.z. mechanische schade veroorzaakt door het gebruik van de producten en schade veroorzaakt door onvoldoende of onjuist onderhoud;

Alle bestellingen in onze winkel worden gratis verzonden. Ga voor meer informatie over bezorging naar

Het model van de telefoon is niet belangrijk, maar het besturingssysteem wel. De beschrijving van elk horloge bevat informatie over de besturingssystemen waarmee de Smartwatch compatibel is. Om de Smartwatch met je telefoon te verbinden is een app nodig die je kunt downloaden van Google Play of de App Store, dus de Smartwatch moet met deze functie zijn uitgerust.

De factuur wordt elektronisch verzonden naar het e-mailadres dat bij de bestelling is opgegeven.

Om je bestelling te annuleren, kun je contact met ons opnemen via e-mail: info@watchmark.cz.

close Winkelwagen
close Winkelwagen

Nieuw account registreren